تاريخ : برچسب:استقلال, | 20:23 | نویسنده : صادق

گل فرهاد به العین

خب توی آسیا هم صدرنشین شدیم...فرهاد مرد تمام نشدنی هم یه گل زد که بازم ثابت کرد استاد تک به تک هاست کاری که انصاریفر تو بازی لنگ مقابل راه اهن نمیتونست انجام بده...واقعا این فرهاد فوق العادست،نمیدونم چرا قلعه نویی اینو نمیفهمه باید فیکس باشه...دم همه بازیکنا گرم که غیرت زمان دهه 70توی ایران زنده کردن،نشون دادن بدون پول هم میشه عاشق تیمت بود...دم سید مهدی هم گرم که 90دقیقه با پای مصدوم بازی کرد و چه واکنشهایی داد...جی لوید هم که که دهن همه خارجیای لیگ امثال پروویچ سرویس کرده و دم پرویز خان گرم که اینو اورد...



تاريخ : برچسب:استقلال, | 18:44 | نویسنده : صادق

3 امتیاز اختلاف با سوراخ نصف جهان (شله زرد)
4 امتیاز اختلاف با سوراختور وطن فروش

و
17 امتیاز اختلاف با لنگ پاره پاره (1000 تومنی)



مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از هواداران می خواهم روز چهارشنبه به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه یار ما باشند.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر علی فتح الله زاده درباره شرایط استقلال اظهار داشت: خوشحالم که یک برد خوب مقابل تراکتورسازی کسب کردیم و موفق بودیم. 3 امتیاز باارزش را گرفتیم اما هنوز چیزی قطعی نشده و نباید فکر کنیم قهرمان شده ایم.
وی ادامه داد: چند بازی دیگر در لیگ برایمان باقی مانده است و باید مرحله به مرحله پیش برویم تا به امید خدا و با حمایت هواداران جام قهرمانی را در پایان فصل کسب کنیم. البته فعلا بازی با العین برایمان مهم است. العین را چندین بار برده ایم و می خواهیم یکبار دیگر این اتفاق بیفتد.
دکتر فتح الله زاده در خاتمه افزود: از هواداران می خواهم روز چهارشنبه به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه یار ما باشند. ما در این باره به حضور آنها نیاز داریم و در این صورت می توانیم یک نتیجه خوب مقابل العین بگیریم. از آنها می خواهم رکورد حضور تماشاگران را بشکنند و کاری کنند که در کل آسیا از استقلال حرف به میان آید.



تاريخ : برچسب:فرهاد مجیدی, | 13:56 | نویسنده : صادق



تاريخ : برچسب:استقلال, | 13:50 | نویسنده : صادق

استقلال  تهرانتراکتورسازی تبریز

استقلال تهران  -  تراکتور سازی تبریز

 



تاريخ : برچسب:استقلال, | 13:47 | نویسنده : صادق




جهانبخش: با کمال میل برای تیم محبوبم خواندم / آرش عالی میخواند

 

 

بابک جهانبخش یکی از خواننده های ویژه و البته محبوب است که صدای گرمش در این پروژه،همراه آبی ها خواهد بود.

وی در این خصوص اظهار داشت:من استقلالی هستم و وقتی آرش برهانی در مورد این مهم با من صحبت کرد در کار شرکت کردم امیدوارم که این سرودهم مقدمه ای باشه برای قهرمانی استقلال در آسیا.



ادامه مطلب

مجیدی 10 گل در لیگ قهرمانان، یک گل در جام باشگاههای آسیا و 9 گل در جام برندگان جام آسیا برای استقلال به ثمر رسانده است. برترین گلزنان تیم های ایرانی در تاریخ مسابقات باشگاهی آسیا عبارتند از : 1) فرهاد مجیدی (20 گل- استقلال) ...

 

 

در طول تاریخ حضور در مسابقات باشگاهی آسیا تاکنون 545 گل به ثمر رسانده اند. 
از سال 1347 تیم های ایرانی در مجموع 343 بازی موفق به زدن 545 گل شده اند که فرهاد مجیدی با زدن 20 گل بهترین گلزن تیم های ایرانی است. مجیدی 10 گل در لیگ قهرمانان، یک گل در جام باشگاههای آسیا و 9 گل در جام برندگان جام آسیا برای استقلال به ثمر رسانده است. برترین گلزنان تیم های ایرانی در تاریخ مسابقات باشگاهی آسیا عبارتند از :
1) فرهاد مجیدی (20 گل- استقلال)
2) مهدی سیدصالحی (13 گل- سپاهان و استقلال)
3) آرش برهانی (13 گل- پاس و استقلال)
4) فرشاد پیوس (11 گل- پرسپولیس)
5) محمود کریمی (11گل- سپاهان)
6) علی کریمی (10 گل- پرسپولیس)
7) علیرضا نیکبخت واحدی (9 گل- استقلال و پرسپولیس)
8) رسول خطیبی (9 گل- پاس، استقلال و سپاهان)
9) صمد مرفاوی و غلامحسین مظلومی (8 گل- استقلال)
10) سیروس قایقران (8 گل- ملوان)



تاريخ : برچسب:فرهاد مجیدی, | 11:29 | نویسنده : صادق



تاريخ : برچسب:فرهاد مجیدی, | 10:56 | نویسنده : صادق



استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در گروهی که به گروه مرگ شهرت یافته است کار آسانی برای صعود ندارد. در این گزارش نگاهی کوتاه به تیم های هم گروه آبی پوشان انداختیم


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و نمایندگاه ایران برابر حریفان خود محک خواهند خورد


استقلال در گروه D با تیم های العین امارت،الهلال عربستان و الریان قطر هم گروه است گروهی که لقب گروه مرگ برازنده آن است و آبی پوشان پایتخت کار سختی برابر حریفان عربی پر مهره و متمول خود پیش رو دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : برچسب:استقلال, | 8:58 | نویسنده : صادق

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که جی لوید ساموئل به دلیل محرومیت نمی تواند استقلال را در بازی با الریان همراهی کند

به گزارش قدس آنلاین، استقلال در بازی با الریان قطر نمی تواند از جی لوید ساموئل استفاده کند. پس از استعلامی که مسئولان باشگاه استقلال از afcگرفتند مشخص شد که این بازیکن به دلیل دو اخطاره بودن نمی تواند دربازی فردا شب حضور یابد. به همین دلیل ساموئل در لیست بازی با الریان قرارنخواهد گرفت

دلیل همراهی کیانوش رحمتی هم همین بود. قلعه نویی که زا محرومیت ساموئل اطلاع پیدا کرده بود رحمتی را با خود به شهر ریان قطر برد تا به احتمال زیاد در این بازی برای آبی ها به میدان برود. ساموئل در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بازی های خوبی برای استقلال انجام داد و به دلیل درگیری های زیادی که در بازی هیا دوره قبل داشت دو بار از داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا کارت زرد گرفت

گفته می شد آبی ها در این بازی با دو هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت اما شاید غیبت ساموئل تاکتیک های امیر قلعه نویی را در این بازی مهم تغییر دهد.

  

 



تاريخ : برچسب:خبر, | 8:44 | نویسنده : صادق

 



تاريخ : برچسب:خبر, | 8:40 | نویسنده : صادق


 

27 فوریه – (چهارشنبه ۹ اسفند)

* العین امارات – الهلال عربستان

* الریان – استقلال

۱۳ مارس( چهارشنبه ۲۳ اسفند):

* الهلال – الریان

* استقلال – العین

۳ آوریل ( چهارشنبه ۱۴ فروردین):

* الهلال – استقلال

* العین – الریان

** دور برگشت:

۹ آوریل(سه شنبه ۲۰ فروردین):

* استقلال – الهلال

* الریان – العین

۲۳ آوریل( سه شنبه ۳ اردیبهشت)

* الهلال – العین

* استقلال – الریان

۳۰ آوریل( سه شنبه ۱۰ اردیبهشت)

* العین – استقلال

* الریان – الهلال

 

 



تاريخ : برچسب:فرهاد مجیدی, | 21:33 | نویسنده : صادق



تیم استقلال آخرین تمرین خود را در تهران در مقابل الریان قطر از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان که با استقبال حدود 200 تماشاگر برگزار شد، مجتبی جباری تنها غایب بود و همین مسئله موجب نگرانی طرفداران تیم استقلال شد.

هواداران این تیم مدام از کادر فنی و مسئولان استقلال سؤال می‌پرسیدند که آیا جباری به قطر می‌رود یا خیر.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی در گوشه‌ای از زمین تمامی بازیکنان را جمع و حدود 10 دقیقه با آنها صحبت کرد. سپس امیرحسین صادقی تنها بازیکنی بود که با قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی صحبت می‌کرد. نکته جالب اینجا بود که طرز صحبت مدافع استقلال با قلعه‌نویی به شکلی بود که همه تصور می‌کردند که او با سرمربی استقلال جروبحث می‌کند اما با فاصله دوری که از جایگاه خبرنگاران و سرمربی استقلال ایجاد شده بود، مشخص نشد چه صحبتی میان این دو نفر شکل گرفته است.

* هواداران تیم استقلال دو بنر به ورزشگاه آورده بودند که روی یکی از آنها نوشته شده بود به امید کسب عنوان قهرمانی آسیا و حک شدن سومین ستاره روی سینه استقلال. بنر دیگر مربوط به فرهاد مجیدی بود که طرفداران آن را روی سکوها پهن کرده بودند.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال روی سکوها قصد داشتند بازیکنان و کادر فنی را تشویق کنند که استقبال چندانی از این موضوع نشد و تشویق‌ها مسکوت باقی ماند.

*‌ آرش برهانی با وجود سرماخوردگی شدید پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. البته مهدی رحمتی امروز با لباس گرم و کلاه زیر نظر بابازاده تمرین کرد. وی نیز همچنان بیماری سرماخوردگی‌اش بهبود پیدا نکرده است.

* سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده به همراه میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در قالب گروه‌های 4 و 5 نفره حرکات ترکیبی انجام دادند و در بخش پایانی تمرین بازیکنان در قالب دو گروه صورتی و آبی فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* تیم فوتبال استقلال صبح فردا تهران را به مقصد قطر ترک خواهد کرد و قرار است فردای این تیم دو جلسه تمرینی در این کشور انجام دهند و روز چهارشنبه به مصاف الریان بروند.





تاريخ : برچسب: استقلال, | 21:3 | نویسنده : صادق

درباره استقلال

تاریخچه باشگاه استقلال تهران

در سال ۱۳۲۳ چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس نمایند. نام انها میرزایی،نواب،خشایار و جانانپور بود. تصمیم انها در چهارم مهر این سال عملی شد و باشگاه نیز خیابان فردوسی در نظر گرفته شد. علاوه بر انها خاکزاد،گیتی،گریش،کلانی،مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را ( دوچرخه سواران) نهادند.ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود،اما بعدها رشته های والیبال،پینگ پنگ،بسکتبال،وزنه برداری،کشتی،شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد. طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد موسس وقت باشگاه تور انجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.

رقابت اصلی در فوتبال کشور تا پیش از سال ۱۳۲۵ بین ۳تیم دارایی،شاهین و سرباز بود، اما با ورود تیم دوچرخه سواران که از همان ابتدا با پیراهن آبی وارد میدان شد،مثلث قدرت به مربع تبدیل شد و قطب چهارم فوتبال نیز شکل گرفت.

تیم دوچرخه سواران در سال ۱۳۲۵ و با حضور پرویز عمو اوغلی،گرائیلی،دانائی و سید آقا جلالی در هیئت مدیره تشکیل و روانه رقابتها شد.حاصل کار نایب قهرمانی در سالهای ۲۵ و ۲۶،نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی در همان سالها بود. در سال ۱۳۲۸ نام باشگاه دوچرخه سواران به تاج تغییر یافت و در همین سال قهرمان باشگاههای تهران شد.به دلیل اهمیت باشگاه تاج از ردیف بودجه اختصاصی برخوردار شد.

رنگ لباس باشگاه نیز پیراهن آبی با آستین سفید، شرت سفید و جوراب سفید بود. علی دانائی فرد برای تقویت این تیم، تیمهای تورج، افسر،دیهیم،کورش و اتم را تاسیس کرد. تاج در سراسر کشور گسترش یافت و در شهرهای اهواز و رشت بیش از دیگر نقاط ایران پایگاه مردمی یافت. زمان شکوفایی اولین سفر خارجی باشگاه تاج به افغانستان بود که ثمره آن پیروزی ۳ بر ۲ تیم تاج شد. دهه ۴۰ زمان شکوفایی باشگاه تاج بود. این تیم با تیم هی خارجی چون: راپیدوین اتریش،تورپیدوی موسکو،اسپارتا پراک چک، دوسلدورف آلمان،کریستان پرو و تیم های دیگری از کشورهای برزیل،سوئیس،ترکیه،سوئد و آذربایجان بازی های دوستانه برگزار کرد که موجب شهرت بیشتر این باشگاه شد.در این دهه ، باشگاه تاج با به خدمت گرفتن رایکوف یوگوسلاو تحولی شگرف در فوتبال استقلال و حتی ایران به وجود آورد.نسل ماندگار فوتبال ایران به خصوص استقلال، در این دهه شکل گرفت.افرادی چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری،نصر ا.. عبدالهی،پرویز قلیچ خانی،علی جباری،فرامرز ظلی،جلال طالبی،جواد قراب،غلامحسین مظلومی،عزت جانملکی، ایرج دانائی فرد، منصور رشیدی، حسن روشن و ... از جمله آنان بودند.



ادامه مطلب
تاريخ : برچسب:فرهاد مجیدی, | 20:55 | نویسنده : صادق
لیگ برتر 1389-1390
هفته تیم تیم مقابل دقایق بازی گل پاس گل گل خودی مهار پنالتی کارت زرد کارت قرمز گرفتن پنالتی دادن پنالتی هدر دادن پنالتی امتیاز
هفته اول استقلال شهرداری تبریز 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته دوم استقلال فولاد خوزستان 68 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته سوم استقلال ذوب آهن 67 1 0 0 0 0 0 0 0 0 8
هفته چهارم استقلال استیل آذین 90 1 0 0 0 0 0 0 0 0 8
هفته پنجم استقلال پیکان 90 1 0 0 0 0 0 0 0 0 8
هفته ششم استقلال نفت تهران 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته هفتم استقلال سپاهان 69 1 0 0 0 0 0 0 0 0 8
هفته هشتم استقلال مس کرمان 90 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته نهم استقلال سایپا 90 1 1 0 0 0 0 0 0 0 11
هفته دهم استقلال صبای قم 90 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته یازدهم استقلال پرسپولیس 90 1 0 0 0 0 0 0 0 0 8
هفته دوازدهم استقلال تراکتورسازی 92 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3
هفته سیزدهم استقلال راه آهن 90 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2
هفته چهاردهم استقلال نفت آبادان 90 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته پانزدهم استقلال شاهین بوشهر 46 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
هفته شانزدهم استقلال ملوان 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته هفدهم استقلال پاس همدان 90 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2
هفته هجدهم استقلال شهرداری تبریز 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته نوزدهم استقلال فولاد خوزستان 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته بیستم استقلال ذوب آهن 26 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
هفته بیست و یکم استقلال استیل آذین 90 2 0 0 0 0 0 0 0 0 13
هفته بیست و دوم استقلال پیکان 90 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته بیست و سوم استقلال نفت تهران 90 0 1 0 0 0 0 0 0 0 6
هفته بیست و چهارم استقلال سپاهان 90 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2
هفته بیست و پنجم استقلال مس کرمان 90 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته بیست و ششم استقلال سایپا 29 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
هفته بیست و هفتم استقلال صبای قم 90 0 1 0 0 0 0 0 0 0 6
هفته بیست و هشتم استقلال پرسپولیس 88 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
هفته بیست و نهم استقلال تراکتورسازی 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته سی ام استقلال راه آهن 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته سی و یکم استقلال نفت آبادان 30 1 2 0 0 0 0 0 0 0 12
هفته سی و دوم استقلال شاهین بوشهر 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
هفته سی و سوم استقلال ملوان 90 0 1 0 0 1 0 0 0 0 5
هفته سی و چهارم لیگ برتر استقلال پاس همدان 90 1 1 0 0 0 0 0 0 0 11


ادامه مطلب
تاريخ : برچسب:خبر, | 20:38 | نویسنده : صادق

مجيدي با استقلال به قطر مي‌رود


فرهاد مجيدي همراه استقلال براي بازي با الريان به قطر مي‌رود.


فرهاد مجيدي که گفته مي شد به دليل مصدوميت وضعيت مشخصي براي بازي با الريان قطر ندارد بدون هيچ مشکلي استقلال را براي اين سفر همراهي مي کند.

از مجيدي MRI گرفته شده و اين بازيکن مشکلي بابت مصدوميت ندارد. اين موضوع را کادر پزشکي استقلال نيز تاييد کرده اند.

وي اکنون نيز در تمرين استقلال حاضر است.


آسیب دیدگی شماره 7 استقلال، کشیدگی از ناحیه پشت پاست و حتی ممکن است او را از سفر به قطر معاف کند. مجیدی روز شنبه زیر نظر دکتر نوروزی مورد معاینه قرار می گیرد

 

 



فرهاد مجیدی در هر 40 دقیقه برای استقلال یک گل زده است.
وی از بازی آبی پوشان مقابل مس کرمان در هفته بیست و یکم مجوز حضور در میدان را دریافت کرد. 

مجیدی در هفته 24 و در بازی در برابر پیکان که 24 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اولین گل خود و سومین گل تیمش را زد تا استقلال 3 - صفر برنده شود. در هفته 25، مجیدی‌20 دقیقه فرصت بازی برابر راه‌آهن داشت که در همان ثانیه هشتم ورودش یک گل 3 امتیازی زد. 

در بازی با فجرسپاسی در هفته 26 در شیراز،وی به دلیل 3 اخطاره بودن بازی نکرد و روز پنج‌شنبه گذشته هم مقابل صنعت نفت‌30 دقیقه بازی کرد و گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. 

بر این اساسریال فرهاد مجیدی از زمان بازگشت به استقلال مجموعا 122 دقیقه بازی کرده و طی این زمان 3 گل زده است. به عبارت بهتر او به ازای‌ هر‌ 40 دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است. /ش



  • یکتا گستر
  • قالب وبلاگ